Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIACH NA 2025 R.

DPS,,N”Dz. F.261.9.2024.NC7281

OGŁOSZENIE

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17, działając na podstawie art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.) ogłasza przetarg na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2025 r.

Dostawa obejmować będzie następujący asortyment:

Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

Miejsce realizacji :

Dom Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17

Termin rozpoczęcia zamówienia – 03 styczeń 2025 r.
Sposób realizacji – sukcesywnie do 31 grudnia 2025 r.

Termin składania ofert upływa dnia 24 grudnia 2024 roku o godzinie 13.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24 grudnia 2024 roku o godzinie 13.10.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 108 oraz art. 109 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2043 poz. 1320 z późn. zm.).
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków znajduje się w SWZ

 Termin związania ofertą      

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.                                        

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ogłoszenie https://ezamowienia.gov.pl/

ogłoszenie

DPS,,N”Dz. F.261.10.2024.NC7282

OGŁOSZENIE

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17, działając na podstawie art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.) ogłasza przetarg na dostawę produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2025 r.

Dostawa obejmować będzie następujący asortyment:

Produkty mleczarskie.

Miejsce realizacji :

Dom Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17

Termin rozpoczęcia zamówienia – 03 styczeń 2025 r.
Sposób realizacji – sukcesywnie do 31 grudnia 2025 r.

Termin składania ofert upływa dnia 24 grudnia 2024 roku o godzinie 13.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24 grudnia 2024 roku o godzinie 13.10.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 108 oraz art. 109 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.).
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków znajduje się w SWZ

Termin związania ofertą      

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.                                        

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/

Ogłoszenie

DPS,,N”Dz. F.261.11.2024.NC7283

OGŁOSZENIE

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17, działając na podstawie art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.) ogłasza przetarg na dostawę artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2025 r.

Dostawa obejmować będzie następujący asortyment:

Artykuły spożywcze.

Miejsce realizacji :

Dom Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17

Termin rozpoczęcia zamówienia – 03 styczeń 2025 r.
Sposób realizacji – sukcesywnie do 31 grudnia 2025 r.

Termin składania ofert upływa dnia 24 grudnia 2024 roku o godzinie 13.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24 grudnia 2024 roku o godzinie 13.10.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 108 oraz art. 109 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.).
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków znajduje się w SWZ

Termin związania ofertą      

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.                                        

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/

Ogłoszenie

DPS,,N”Dz. F.261.12.2024.NC7284

OGŁOSZENIE

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17, działając na podstawie art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.) ogłasza przetarg na dostawę owoców, warzyw i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2025 r.

Dostawa obejmować będzie następujący asortyment:

Owoce, warzywa i podobne produkty.

Miejsce realizacji :

Dom Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17

Termin rozpoczęcia zamówienia – 03 styczeń 2025 r.
Sposób realizacji – sukcesywnie do 31 grudnia 2025 r.

Termin składania ofert upływa dnia 24 grudnia 2024 roku o godzinie 13.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24 grudnia 2024 roku o godzinie 13.10.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 108 oraz art. 109 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 z późn. zm.).
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków znajduje się w SWZ

Termin związania ofertą      

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.                                        

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/

Ogłoszenie

Plan postępowań 2024

Plan postępowań 2023

Przetargi na 2024


DPS,,N”Dz. F.261.2.2023.NC6022

OGŁOSZENIE

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17, działając na podstawie art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 r.

Dostawa obejmować będzie następujący asortyment:

Produkty mleczarskie.

Miejsce realizacji :

Dom Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17

Termin rozpoczęcia zamówienia – 01 styczeń 2024 r.
Sposób realizacji – sukcesywnie do 31 grudnia 2024 r.

Termin składania ofert upływa dnia 22 grudnia 2023 roku o godzinie 15.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 grudnia 2023 roku o godzinie 15.10.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 108 oraz art. 109 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków znajduje się w SWZ

Termin związania ofertą      

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.                                        

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/

Szacunkowa wartość zamówienia: 207 703,64 złotych netto.

Załącznik 1 – Ogłoszenie

Załącznik 2 – SWZ

Załącznik 1B

załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4


DPS,,N”Dz. F.261.1.2023.NC6023

OGŁOSZENIE

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17, działając na podstawie art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 r.

Dostawa obejmować będzie następujący asortyment:

Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny.

Miejsce realizacji :

Dom Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17

Termin rozpoczęcia zamówienia – 01 styczeń 2024 r.
Sposób realizacji – sukcesywnie do 31 grudnia 2024 r.

Termin składania ofert upływa dnia 22 grudnia 2023 roku o godzinie 15.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 grudnia 2023 roku o godzinie 15.10.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 108 oraz art. 109 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków znajduje się w SWZ

Termin związania ofertą      

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.                                        

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/

Szacunkowa wartość zamówienia: 239 265,40 złotych netto.

Ogłoszenie

SWZ

Załącznik 1A

załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4


DPS,,N”Dz. F.261.15.2023.NC6282                                                           Elbląg, dnia 29.12.2023 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy pn. ,,Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 roku’’.

Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu na podstawie art. 253 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.) informuje o:

  1. Wyborze oferty najkorzystniejszej

W postępowaniu została wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawcy – Hurtownia- Rolno Spożywcza ‘’WITAMINA’’ Adam Bednarczuk sp. S. K. A. ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg z ceną w wysokości 144 868,80 zł na dostawę owoców, warzyw i podobnych produktów.

Oferty złożyli wskazani niżej Wykonawcy, których ofertom zostały przyznane następujące punkty w poszczególnych kryteriach oceny ofert oraz łączna punktacja:

Lp.

Nazwa

albo imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba albo miejsce zamieszkania lub miejsce wykonywania działalności wykonawcy

Punktacja przyznana ofercie w kryterium oceny ofert

kryterium

Cena

kryterium

Termin realizacji dostawy

Łączna punktacja we wszystkich kryteriach oceny ofert

1

Hurtownia- Rolno Spożywcza ‘’WITAMINA’’ Adam Bednarczuk sp. S. K. A.

ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg

80 pkt

20 pkt

100 pkt

Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru najkorzystniejszej oferty:

Najkorzystniejszą ofertę wybrano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia tj. cena 80% , termin realizacji dostawy 20%. Wykonawca – Hurtownia – Rolno Spożywcza ‘’WITAMINA’’ Adam Bednarczuk sp. S. K. A. ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg spełnia warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie ustawy PZP i uzyskała największą liczbę punktów (100 pkt) zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert, w związku z czym została uznana za najkorzystniejszą. Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty


 


DPS,,N”Dz. F.261.16.2023.NC6284                                                           Elbląg, dnia 29.12.2023 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy pn. ,, Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 roku’’.

Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu na podstawie art. 253 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.) informuje o:

  1. Wyborze oferty najkorzystniejszej

W postępowaniu została wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawcy – ABER sp. z o. o. ul. Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn z ceną w wysokości 170 032,58 zł na dostawę artykułów spożywczych.

Oferty złożyli wskazani niżej Wykonawcy, których ofertom zostały przyznane następujące punkty w poszczególnych kryteriach oceny ofert oraz łączna punktacja:

Lp.

Nazwa

albo imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba albo miejsce zamieszkania lub miejsce wykonywania działalności wykonawcy

Punktacja przyznana ofercie w kryterium oceny ofert

kryterium

Cena

kryterium

Termin realizacji dostawy

Łączna punktacja we wszystkich kryteriach oceny ofert

1

ABER sp. z o. o.

ul. Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn

80 pkt

20 pkt

100 pkt

Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru najkorzystniejszej oferty:

Najkorzystniejszą ofertę wybrano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia tj. cena 80% , termin realizacji dostawy 20%. Wykonawca – ABER sp. z o. o. ul. Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn spełnia warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie ustawy PZP i uzyskała największą liczbę punktów (100 pkt) zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert, w związku z czym została uznana za najkorzystniejszą. Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty


 


DPS,,N”Dz. F.261.17.2023.NC6288                                                           Elbląg, dnia 29.12.2023 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy pn. ,,Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 roku’’.

Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu na podstawie art. 253 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.) informuje o:

  1. Wyborze oferty najkorzystniejszej

W postępowaniu została wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawcy – Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg z ceną w wysokości 201 717,00 zł na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin.

Oferty złożyli wskazani niżej Wykonawcy, których ofertom zostały przyznane następujące punkty w poszczególnych kryteriach oceny ofert oraz łączna punktacja:

Lp.

Nazwa

albo imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba albo miejsce zamieszkania lub miejsce wykonywania działalności wykonawcy

Punktacja przyznana ofercie w kryterium oceny ofert

kryterium

Cena

kryterium

Termin realizacji dostawy

Łączna punktacja we wszystkich kryteriach oceny ofert

1

Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT

ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg

80 pkt

20 pkt

100 pkt

Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru najkorzystniejszej oferty:

Najkorzystniejszą ofertę wybrano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia tj. cena 80% , termin realizacji dostawy 20%. Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg spełnia warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie ustawy PZP i uzyskała największą liczbę punktów (100 pkt) zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert, w związku z czym została uznana za najkorzystniejszą. Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty


 


DPS,,N”Dz. F.261.13.2023.NC6285                                                           Elbląg, dnia 29.12.2023 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy pn. ,, Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 roku’’.

Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu na podstawie art. 253 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.) informuje o:

  1. Wyborze oferty najkorzystniejszej

W postępowaniu została wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawcy – Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg z ceną w wysokości 237 859,15 zł na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin.

Oferty złożyli wskazani niżej Wykonawcy, których ofertom zostały przyznane następujące punkty w poszczególnych kryteriach oceny ofert oraz łączna punktacja:

Lp.

Nazwa

albo imię i nazwisko wykonawcy

Siedziba albo miejsce zamieszkania lub miejsce wykonywania działalności wykonawcy

Punktacja przyznana ofercie w kryterium oceny ofert

kryterium

Cena

kryterium

Termin realizacji dostawy

Łączna punktacja we wszystkich kryteriach oceny ofert

1

Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT

ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg

80 pkt

20 pkt

100 pkt

 

Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru najkorzystniejszej oferty:

Najkorzystniejszą ofertę wybrano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia tj. cena 80% , termin realizacji dostawy 20%. Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg spełnia warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie ustawy PZP i uzyskała największą liczbę punktów (100 pkt) zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert, w związku z czym została uznana za najkorzystniejszą. Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty


 


DPS,,N”Dz. F.261.4.2023.NC6020

OGŁOSZENIE

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17, działając na podstawie art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 r.

Dostawa obejmować będzie następujący asortyment:

Artykuły spożywcze.

Miejsce realizacji :

Dom Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17

Termin rozpoczęcia zamówienia – 01 styczeń 2024 r.
Sposób realizacji – sukcesywnie do 31 grudnia 2024 r.

Termin składania ofert upływa dnia 22 grudnia 2023 roku o godzinie 15.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 grudnia 2023 roku o godzinie 15.10.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 108 oraz art. 109 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków znajduje się w SWZ

Termin związania ofertą      

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.                                        

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/

Szacunkowa wartość zamówienia: 170 624,81 złotych netto.

Ogłoszenie

SWZ

Załącznik 1D

załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4



DPS,,N”Dz. F.261.3.2023.NC6021

OGŁOSZENIE

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17, działając na podstawie art. 132 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 r.

Dostawa obejmować będzie następujący asortyment:

Owoce, warzywa i podobne produkty.

Miejsce realizacji :

Dom Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17

Termin rozpoczęcia zamówienia – 01 styczeń 2024 r.
Sposób realizacji – sukcesywnie do 31 grudnia 2024 r.

Termin składania ofert upływa dnia 22 grudnia 2023 roku o godzinie 15.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22 grudnia 2023 roku o godzinie 15.10.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 108 oraz art. 109 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków znajduje się w SWZ

Termin związania ofertą      

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.                                        

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/

Szacunkowa wartość zamówienia: 147 288,25 złotych netto.

Ogłoszenie

SWZ

Załącznik 1C

załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4



Dom Pomocy Społecznej                                                             Elbląg, dnia 05 grudnia 2023 r.

„Niezapominajka” w Elblągu

82-300 Elbląg                                                                                                                                                         

tel. + 48 55 625 62 71

sekretariat@dpsniezapominajka.elblag.pl

Zapytanie ofertowe nr 3/2023

dotyczące dostawy pieczywa

  1. ZAMAWIAJĄCY

Dom Pomocy Społecznej „Niezapominajka” w Elblągu

  1. Toruńska 17 82-300 Elbląg

NIP: 578-10-57-901, REGON: 000670120,

w imieniu którego działa Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „Niezapominajka” w Elblągu – Pani Izabela Misiak, zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dostawy, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł netto, wyłączonej
z postępowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.).

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedstawia arkusz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1.

  1. Dowóz zamówionego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
  2. Zamawiający odmówi przyjęcia zamówionego przedmiotu zamówienia w przypadku jego złej jakości.
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki dotyczące /załącznik nr 3/:
  • posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności,
  • posiadania wiedzy i doświadczenia,
  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

            Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

  1. WARUNKI PŁATNOŚCI
  2. Termin płatności faktury to 21 dni licząc od dnia jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego, jednakże po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
  3. Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy.
  4. WARUNKI GWARANCJI

Zamawiający wymaga 12-sto miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Oferent pozostaje związany ofertą przez 30 kolejnych dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  • OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

            Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania

            /załącznik nr 2/.

            Oferta powinna być:

            – napisana w języku polskim

            – opatrzona pieczątką firmową,

            – posiadać datę sporządzenia,

            – zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

            – podpisana czytelnie przez wykonawcę lub podpisem kwalifikowanym.

  • MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@dpsniezapominajka.elblag.pl, do godz. 10.00 dnia 13.12.2023 roku.
  2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 13.12.2023 roku o godz. 12.00. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przestawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  1. OCENA OFERT

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

– cena ofertowa

– termin realizacji dostawy od złożenia oferty

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:

1) cena ofertowa (brutto) – 80% (uwaga: maksymalnie 80%);

2) termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia – 20%.

Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:

  1. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:

P1 = (Cn/Cb) x 100 x 80%

gdzie:

P1- ilość punktów w kryterium cena

Cn – najniższa cena,

Cb – cena oferty badanej,

100 – wskaźnik stały,

80 % – procentowe znaczenie kryterium ceny.

  1. Kryterium termin realizacji dostawy (P2) oceniane będzie następująco:

– w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: od 2 dni roboczych wzwyż od złożenia zamówienia– Wykonawca otrzyma 0 punktów;

– w przypadku zaoferowania terminu realizacji dostaw: 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia– Wykonawca otrzyma 20 punktów.

Maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 2 dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły w dni robocze w godzinach od 7:00 do 8:00. Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy musi być zaoferowany w pełnych dniach. Zamawiający będzie zgłaszał każdorazowo zamówienie pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

Punkty w kryterium „termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie którego będzie można przyznać punkty w danym kryterium. W przypadku nie złożenia oświadczenia oferta otrzyma w danym kryterium 0 punktów oraz Zamawiający uzna że Wykonawca zaoferował maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia, tj. 2 dni robocze.

W przypadku zaoferowania terminu realizacji dostawy od złożenia zamówienia dłuższego niż 2 dni robocze, oferta zostanie odrzucona.

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 80 pkt) i kryterium termin realizacji dostawy P2 (maksymalnie 20 pkt) P=P1+P2

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).

Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.

Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów drogą elektroniczną.

  1. DODATKOWE INFORMACJE
  2. Dodatkowych informacji udzieli Anna Daniłowicz pod numerem telefonu + 48 55 625 62 70 (w. 109) oraz pod adresem email: anna.danilowicz@dpsniezapominajka.elblag.pl
  3. Dom Pomocy Społecznej „Niezapominajka” w Elblągu zastrzega sobie prawo do zmodyfikowania zapytania ofertowego, całkowitej rezygnacji z realizacji zamówienia lub wycofania zapytania ofertowego.

XII. ZAŁĄCZNIKI

  1. Arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 1
  2. Wzór formularza ofertowego – Załącznik nr 2
  3. Oświadczenie – Załącznik nr 3
  4. Wzór umowy – Załącznik nr 4

 

DPS,,N”Dz. F.261.5.2023.NC6127                                                             Elbląg, dnia 18.12.2023 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł netto, wyłączonej z postępowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.) ,dot. dostawy pieczywa do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 r.

Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu, ul. Toruńska 17 82-300 Elbląg zamieścił ogłoszenie o zapytaniu ofertowym w dniu 05.12.2022 r. na stronie internetowej BIP Dom Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu pod adresem: https://dpsniezapominajka.bip.gov.pl/. Do dnia 13.12.2023 r. do godz. 10.00. do Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:

  1. Firma Handlowo-Usługowa ASTON Piotr Wiśniewski, Gronowo Górne ul. Diamentowa 4, 82-310 Elbląg.

Po terminie składania ofert wpłynęła oferta:

  1. Nice Food sp. z o.o. ul. Marynarki Wojennej 8a, 82-220 Stare Pole.

Do realizacji zamówienia została wybrana oferta złożona przez: Firma Handlowo-Usługowa ASTON Piotr Wiśniewski, Gronowo Górne ul. Diamentowa 4, 82-310 Elbląg.

Cena brutto wybranej oferty 79 016,00 zł. Oferta spełnia wszystkie wymogi zapytania ofertowego i jest najkorzystniejsza w świetle kryteriów tam zawartych.

Informacja o wyborze najkorzytsniejszej oferty 4

Przetargi na 2023


DPS,,N”.DzF.260.1.2022.NC

OGŁOSZENIE

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17, działając na podstawie art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy artykułów żywnościowych do DPS w Elblągu w 2023 r.

Dostawy obejmować będą następujący asortyment:

  1. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
  2. Produkty mleczarskie
  3. Warzywa owoce
  4. Artykuły spożywcze

Miejsce realizacji :

Dom Pomocy Społecznej „NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17

Termin rozpoczęcia zamówienia – 02 styczeń 2023 r.
Sposób realizacji – sukcesywnie do 31 grudnia 2023 r.

Termin składania ofert upływa dnia 20 grudnia 2022 roku o godzinie 10.00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20 grudnia 2022 roku o godzinie 10.10.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących minimum jeden rodzaj asortymentu.

Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych,
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków znajduje się w SIWZ

 

Termin związania ofertą      

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez. 30 dni.                                       

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Specyfikację  Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można pobrać w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej “NIEZAPOMINAJKA” w Elblągu, ul. Toruńska 17 oraz na stronie internetowej:

Szacunkowa wartość zamówienia: 737 378,72 złotych netto.

Załączniki:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia DPS Niezapominajka
  2. Załącznik 1 OFERTA-OŚWIADCZENIA
  3. Załącznik 2A
  4. Załącznik 2B
  5. Załącznik 2C
  6. Załącznik 2D

 


DPS,,N”.DzF.260.1.2022.NC                                                                      Elbląg, 20.12.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy pn. ,,Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej
„Niezapominajka” w Elblągu w 2023 roku’’

Zamawiający – Dom Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ ul. Toruńska 17 w Elblągu na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. informuje o:

Wyborze oferty najkorzystniejszej

W postępowaniu została wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawcy – Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg z ceną w wysokości 250 176,00 zł na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin (Załącznik 2A).

W postępowaniu została wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawcy – Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg z ceną w wysokości
190 014,35 zł na dostawę produktów mleczarskich  (Załącznik 2B).

W postępowaniu została wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawcy – Hurtownia Rolno-Spożywcza ,,Witamina’’ ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg z ceną w wysokości 129 188,00 zł na dostawę owoców, warzyw i produktów podobnych  (Załącznik 2C).

W postępowaniu została wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawcy – Aber sp. z o. o. ul. Sprzętowa 3, 10-467 Olsztyn z ceną w wysokości 138 966,10 zł na dostawę artykułów spożywczych (Załącznik 2D).

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. I
  2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. II
  3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. III
  4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. IV

 



Dom Pomocy Społecznej                                                                                          Elbląg, dnia 12.12.2022 r.

„Niezapominajka” w Elblągu

82-300 Elbląg                                                                                                                                                         

tel. + 48 55 625 62 71

sekretariat@dpsniezapominajka.elblag.pl

Zapytanie ofertowe nr 1/2022 dotyczące dostawy pieczywa

  1. ZAMAWIAJĄCY

Dom Pomocy Społecznej „Niezapominajka” w Elblągu

  1. Toruńska 17 82-300 Elbląg

NIP: 578-10-57-901, REGON: 000670120,

w imieniu którego działa Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „Niezapominajka” w Elblągu, zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dostawy, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł netto, wyłączonej z postępowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź.zm.).

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  2. Przedmiotem zamówienia jest pieczywo
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedstawia arkusz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1.

  1. Dowóz zamówionego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy.
  2. Zamawiający odmówi przyjęcia zamówionego przedmiotu zamówienia w przypadku jego złej jakości.
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki dotyczące /załącznik nr 3/:
  • posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności,
  • posiadania wiedzy i doświadczenia,
  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

            Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

  1. WARUNKI PŁATNOŚCI
  2. Termin płatności faktury to 21 dni licząc od dnia jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego, jednakże po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
  3. Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy.
  4. WARUNKI GWARANCJI

Zamawiający nie wymaga okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Oferent pozostaje związany ofertą przez 58 kolejnych dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  • OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

            Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania

            /Załącznik nr 2/.

            Oferta powinna być:

            – napisana w języku polskim

            – opatrzona pieczątką firmową,

            – posiadać datę sporządzenia,

            – zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

            – podpisana czytelnie przez wykonawcę lub podpisem kwalifikowanym.

  • MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@dpsniezapominajka.elblag.pl, do godz. 10.00 dnia 20.12.2022 roku.
  2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 20.12.2022 roku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przestawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  1. OCENA OFERT

            Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena ofertowa

  1. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów drogą elektroniczną.

  1. DODATKOWE INFORMACJE
  2. Dodatkowych informacji udziela Anna Daniłowicz pod numerem telefonu + 48 55 625 62 70 oraz adresem email: anna.danilowicz@dpsniezapominajka.elblag.pl
  3. Dom Pomocy Społecznej „Niezapominajka” w Elblągu zastrzega sobie prawo do zmodyfikowania zapytania ofertowego, całkowitej rezygnacji z realizacji zamówienia lub wycofania zapytania ofertowego.

XII. ZAŁĄCZNIKI

  1. Arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 1
  2. Wzór formularza ofertowego – Załącznik nr 2
  3. Oświadczenie – Załącznik nr 3

 

                                                                             


                                                                         Elbląg, 20.12.2022 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

dotycząca dostawy pieczywa

W postępowaniu została wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawcy – Firma Handlowo-Usługowa ,,Aston’’ ul. Diamentowa 4, 82-310 Gronowo Górne z ceną w wysokości 77 963,00 zł na dostawę pieczywa.


 

Idź do góry

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.